Direktlänk till inlägg 16 april 2012

På't igen!

Av Jenny - 16 april 2012 13:36

Ååååh nu är jag så trött på mig själv!!


Gick ju som bekant ner 20 kilo på ca fem månader förra året. Fick problem med ryggen och kunde inte träna - började slarva med kosten. Sedan över jul-nyår så gick jag upp tre kilo och har inte lyckats göra mig av med dem igen.

   Nu har jag gått upp 1,5 kilo till och lagt på mig tre cm runt midjan!

   Det är dags att gå på't igen! Nu blir det promenader varje dag, konditionsträning tre dagar i veckan + kaloriräkning tills jag kommit in i rätt rutiner igen.


Peppa mig nu, det kan jag behöva!


Lite inspirationsbilder:

  




Jag vet att man aldrig skall jämföra sin kropp med andras, men att söka inspiration hos andra är väl OK?      

 
 
Vivi

Vivi

17 april 2012 12:26

Klart man kan söka inspiration, spåeciellt när man är så klok som du och väljer så snygg inspiration och inte size zero ;)
Du har gjort en jättebedrift med dina 20 kilo, detta är bara ett farthinder på vägen, du kommer klara av att ta tag i det igen ! ;)
*Hejja*
Förstår din oro för pengarna, även om det är billigt för ett SPA dyng är det fortfarande mycket pengar, men jag kan inte säga annat än att det hade varit kul om du kom, jag hoppas du vinner på triss ;P
Massa Kramar!!

http://www.missvivis.se

 
Johanna och Sara

Johanna och Sara

19 april 2012 08:33

vad duktig du var ändå som gick ner 20 kg! men jag vet hur det är, det är lätt att tappa det igen..

http://geminaarts.blogg.se

Jenny

19 april 2012 08:39

Tack!
Ja det är svårt att hålla motivationen uppe, speciellt när man har så mycket vikt att bli av med :/

 
Vivi

Vivi

24 april 2012 15:31

Jag vet ju hur kämpigt du har det med pengar så jag förstår dig, men det är ju bra att du fått sommarjobb :) då får du ju chans att lägga undan lite pengar kanske, se nu till att lägga undan lite pengar så att när du nått ett viktmål kan unna dig ngt riktigt fint som en fin klänning eller ngt
Kramar!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

25 april 2012 09:49

Oh vad bra och vad roligt att du har lite kuliga saker planerade :) Härligt att du har hittat badkläder också, det är ju inte det lättaste att känna sig som en beachbabe alltid ;) !
Kramar !!

http://www.missvivis.se

 
Margita

Margita

28 april 2012 08:40

pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp <3

http://sengas.bloggplatsen.se

Jenny

28 april 2012 11:24

Tack!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards